Startsidan

Och Erics mamma är himla snäll och generös

Idag hälsade jag på tyska familjen i stugan som de hyrt och det var alldeles fantastiskt! Jag var där nästan hela dagen och imorgon ska vi åka in till stan. Det kändes så konstigt att träffa dem i Sverige där det är jag som kan prata med alla. Mitt huvud blev lite förvirrat av att prata svenska, tyska och engelska men det gick väl. I Tyskland brukar jag koppla bort svenskan men här blir det svårt.

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om vad vi gjorde och vad alla sa men det ids jag inte. Jag kan berätta att när jag pratade med Erics mamma i telefon sa Lillpojken "knulla" i luren för det tycker han är roligt. Jag tror han skäms om jag berättar vem jag pratade med, han trodde nog det var Eric.

Kommentarer
Av: iisaacson

var gärna med i min veckans blogg tävling!

jag utser tre vinnare varje lördag,

snabblänk:
http://iisaacson.blogg.se/2011/august/veckans-blogg-vinnarna-ny-omgang.html#comment

kramis ♥

2011-08-15 @ 03:12:16
URL: http://iisaacson.blogg.se/
Av: lotta

thnx! :)

2011-08-15 @ 10:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback