Startsidan

Mormors födelsedag

Igår var det mormors födelsedag så då åt vi en god middag och gratulerade henne. Av mig fick hon en trisslott som hon vann på. Är det inte typiskt? Jag hade två trisslotter, en skrapade jag själv och den andra fick mormor, naturligtvis var min en nitlott. Mormor fick ett cd-fodral också men skivan får hon imorgon. Vilken luring jag är va?!

Här ser ni en bild på mig. Mamma är inte så bra på att fota så därför blev jag inte så bra. Efterrätten var däremot fantastisk! En rånkorg med glass, grädde, hjortronsylt och hallon!
En rånkorg med glass, grädde, hjortronsylt och hallon!

Kommentarer
Av: Elin Sandelin

sv: jaa det hoppas jag med :)

Av: Patricia

Tack snälla!



God jul

2011-12-24 @ 09:59:48
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback