Startsidan

Svar på kommentar

Kommentar
Jag vet inte hur det är i Sundsvall men eftersom det är Nolia som anordnar alla föreläsningar borde det åtminstone vara samma regler. Jag mailade och frågade innan eftersom jag ville ha svar på samma frågor som du. Föreläsningen kostade ingenting. Det kostar inte heller att gå in på mässan. Det verkar som att många elever var dittvingade så det var väldigt mycket folk. Vill du ha en sittplats får du nästan lyssna på föreläsaren innan också. Föreläsningen med Isabella är dock rätt kort så det är inte så jobbigt att stå.

När hon hade föreläst klart fick man komma fram till scenen och fotas med henne eller be henne signera ens bok. Jag tog det lugnt och ställde mig nästan sist. Just när jag kom fram sa de att hon var tvungen att ge plats till nästa föreläsare. Jag trodde att jag inte skulle få träffa henne men så var det inte, vi gick bara till ett annat rum. Dit kom jag först så hon skrev i min bok och vi blev fotade tillsammans. Som jag nämnde togs det även ett kort med hennes telefon. Hon var väldigt trevlig och tog sig tid för alla.

Kommentarer
Av: Anonym

tack :)

2011-02-18 @ 20:18:02
Av: ELIN

BFF =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback