Startsidan

Egoboost Magazine

Nu har jag läst första och andra numret av Egoboost Magazine och jag tänkte utvärdera den lite.

I det stora hela gillar jag tidningen väldigt mycket. Jag har länge saknat en tidning om företagande, ekonomi och liknande där man faktiskt förstår vad det står. Dessutom älskar jag att den är tjock och räcker länge.

Något jag stör mig fruktansvärt mycket på är alla de slarvfel, exempelvis elle istället för eller, jag hittar i texterna. Det är inte bara ett eller två utan flera stycken, så många att de stör på riktigt. Anställ en ny korrekturläsare är mitt tips, gärna mig.

Jag älskar tanken att de inte retuscherar bilderna! Det är fantastiskt att man får se att Michaela Forni har hår på armarna och att Elsa Billgren har kurvor. Tyvärr ser bilderna dassiga och oskarpa ut och jag funderar på om de inte ens har redigerat dem. Michaela Fornis styling/smink är också det värsta jag sett. Hon är ju riktigt snygg egentligen men i fel färger kan även en vacker person se hemsk ut.

Jag saknar ett korsord i slutet av tidningen, när man har läst färdigt tycker jag det är trevligt med lite hjärngympa. Dessutom är det ett typsnitt i tidningen som är väldigt svårläst.

Egoboost Magazine nummer ett och två

Kommentarer
Av: sophie - bloggare i värmland!

ja eller hur men ginatricot hade 3 för 149:- så jag passade på ^^

Av: MedinaStyle

SV; jaa verkligen

haha jo för sig:P jag är ur kass på tyska! mina fyra år med tyska lektioner gav inga resultat hehe

2011-07-09 @ 16:58:04
URL: http://medinastyle.devote.se
Av: hanna ♥

där var jag förra sommaren :D

2011-07-09 @ 18:02:09
URL: http://heaa.blogg.se/
Av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Blir sugen på att läsa den :)

2011-07-10 @ 21:10:42
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback