Startsidan

Hemma!

Hej alla vänner!

Nu är jag och Eric äntligen hemma i vår lägenhet i Umeå! Naturligtvis hade jag gärna stannat i Tyskland men det var kul att träffa alla igen. Urax blev så glad att han i säkert tio minuter sprang runt och lät och slängde med bakdelen. Igår åt vi middag hemma hos mamma och pappa och det var fantastiskt trevligt. Nu ska jag åka hem till dem och gå med Urax och äta lunch med pappa, sen ska vi spela fotboll. Inte jag, pappa och Urax utan jag, Eric, Anna och några fler.

I Tyskland var det kolsvart på natten men här i Umeå är det så här ljust och trevligt klockan 12. Härliga tider!

Kommentarer
Av: Smilla

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback