Startsidan

Lillpojkens ord är min lag

Lillpojken ville att jag skulle skriva något om alla i familjen. Jag fattade inte exakt vad han menade men det skulle i alla fall bara vara en mening. Det blir det inte.

Lillpojken. Är väl allt på bokstaven s. Snäll, söt, skojig, smart, snygg, snabbtänkt, störtskön och ibland även störande.

Lilltjejen. Hon kommer alltid med klockrena kommentarer och hon läser jättesnabbt på alla möjliga språk. Hon kan bli vad hon vill när hon blir stor, bara hon bestämmer sig.

Storpojken. Har väldigt vackra ögon och kan vara ganska rolig. Han missförstår dock alltid mig när jag skämtar så det slutar alltid med att han tror att jag är dum i huvudet.

Pappan. Pappan älskar att retas och det går inte att inte skratta när han skrattar. Dessutom kan han härma en apa jättebra.

Mamman.  Hon är väldigt snäll och rättvis. Hon skrattar aldrig åt något utan bara med någon, precis som en mamma ska vara alltså.

Storpojkens flickvän
. Hon är en sådan person som lyser. Hon är väldigt vacker och man blir glad när man ser henne eftersom hon strålar och ler. Det är dock inte något falskt leende utan sådär sött och äkta som gör att man gillar henne. Dessutom har hon alltid snygga kläder.

Kommentarer
Av: Bettan

åker du med baltic? jobbar imorgon kväll så vinka till mig när du kliver av planet!

Av: hanna ♥

oja, han är bäst! vi står varandra väldigt nära!

2011-07-03 @ 22:57:11
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback