Startsidan

Nästan hemma!

Nu är jag hemma hos mamma och pappa för jag blev inbjuden på middag. Jag hade bara 150 mail när jag loggade in och det känns ju skönt. Det brukar komma ungefär 100 per dag så jag hade förväntat mig minst 200. Nu har jag gått igenom ungefär 100 stycken så jag blir nog klar ikväll. Dessutom måste jag ju se Big Brother och Halv Åtta Hos Mig som jag har missat. Jag återkommer med lite bilder senare. Mest fotade jag mitt kusinbarn men han får kanske inte vara med på bloggen. Vi får se.

Kommentarer
Av: BEAUTY SECRETS

Oj vad många mail du får!:D

Av: linn

häftig blogg !

2011-03-10 @ 18:10:27
URL: http://lwlee.blogg.se/
Av: Sofia

Lägg ut ett kort på lillprinsen :)

2011-03-11 @ 22:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback