Startsidan

Årets första dopp!

Dagens dag var en fantastisk dag! Vi åkte till en annan familj som bor på landet och där spelade vi fotboll. Det var så äckligt varmt att när de andra hoppade i sjön kunde jag inte stå emot. Jag hade dock inga badkläder med mig så jag badade i shorts och t-shirt. Sjön var typ 18 grader!

När vi kom hem ville barnen laga middag eftersom det är mors dag här i Tyskland. Jag kände att det nog var säkrast om jag såg över det hela och det slutade med att jag gjorde det mesta. Men ja, vem bryr sig, det blev väldigt gott i alla fall! Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om den här dagen men jag nöjer mig med att säga att jag är sjukt glad att jag valde att komma hit igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback