Startsidan

Hade kunnat vara svenska också, jag hade inte reagerat

Hej alla vänner!

Fotbollsträningen igår var fantastiskt rolig! Det gick bra för mig och jag börjar äntligen komma tillbaka i min gamla form, inte konditions- och styrkemässigt men i övrigt.

Snart kommer Julia hit och hjälper mig med matlagningen. Vi ska göra pannkakor och det kommer sju barn så det kommer ta sin lilla tid. Smart av mig att be henne komma.

Imorse vaknade jag av att det knackade på min dörr. Pappan stack in huvudet och sa att det var elektriker i huset. Han avslutade med att säga "förlåt att jag pratar engelska med dig men jag tänkte att det kanske är lättare på morgonen". "Jaha, jag märkte det inte". Jag är alltid helt borta när jag vaknar, dock inte så länge. Ville bara säga det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback