Startsidan

Hörde att det var nio grader i Umeå

Goddagens!

Så här dagen efter födelsedagen har jag det lite stressigt. Jag ska snart med lilltjejen på fotbollsträning för hon har börjat spela. Se vilket bra inflytande jag har på de små liven! Mitt mål är att få lillpojken att växa upp till en nykterist men jag vet inte om det kommer lyckas. Ja, hur som helst. Nu måste jag gå och handla lite och sen ska jag hämta lilltjejen från pianolektionen. Hoppas ni inte har det lika äckligt varmt som jag har det, det går knappt att vara ute. Eller jo imorse var det bara 19 grader så då låg jag i bikini på balkongen men nu stannar jag helst inne.

Kommentarer
Av: Jennica - 18 år och gravid

Följa varandra via bloglovin? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback