Startsidan

Stackars tyskar som inte kan spela hockey

Här ligger jag och ser uppsvälld ut. Av någon anledning gör jag alltid det på morgonen.

Idag kollade jag mailen och annat viktigt i sängen, rätt så smidigt måste jag säga. Nu är det dock dags att kliva upp för jag måste gå och handla innan en gubbe kommer hit och ska åtgärda något.

Hockeymatchen igår var ju fantastisk! Lillpojken blev så arg när jag jublade över Sveriges mål, skadeglad som jag är kunde jag inte låta bli att retas. Men ja, idag är en annan dag så idag ska jag bara flina lite malligt åt honom.

Jag är uppsvälld

Kommentarer
Av: Erika

Är lillpojken tysk???

Eftersom han inte gilla att sverige gjorde mål:)

Kram

Av: christine

sv: jaha kul :) körsbärsblommor?

2011-05-12 @ 13:13:32
URL: http://skatingkikki.blogg.se/
Av: Caroline

åh :( kan du kolla på semifinalen idag då? :D

2011-05-12 @ 13:53:54
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback