Startsidan

Lars dag

Jag har aldrig tänkt på att det är så lika bokstäver i fars och Lars, nu vet jag det. Ikväll tänkte jag bjuda pappa på lite LCHF-fika, ska fota om det blir bra.

Idag var det träning med fotbollslaget där jag är tränare igen. När vi kom fram kom Jessicka på att hon hade glömt sina skor så vi fick åka hem och hämta dem. Lite sena kom vi fram igen men då fick vi veta att hallen var uppbokad av någon basketturnering. Då åkte vi hem igen men Jessicka ville inte vara själv så vi fikade och tränade teknik. Nu kommer hon glänsa nästa söndag och jag kan stå där som en mallig storasyster.

Kommentarer
Av: amanda,

sv; Det kan ju alla! ;) men ja, jag får höra att jag kan det faktiskt :)

Av: Haidi Jakobsson

SVAR: åh hihi tack så mkt! :'D

2011-11-14 @ 10:14:06
URL: http://haidisblog.se
Av: Patricia♡

Fick ditt pappa något gott fika?:)

2011-11-14 @ 16:20:35
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback