Startsidan

Härliga tider!

Godmorgon!

Idag svängde jag mina långa ben över sängkanten klockan fem. Ni partyprissar kanske brukar gå och lägga er vid den tiden men jag är ju ingen partyprisse så jag vaknar hellre då. Varför, kanske ni undrar nu. Jo, jag ska jobba! Jag börjar klockan sju och det tar en halvtimme att cykla. Eftersom jag hatar att stressa på morgonen så går jag upp i god tid.

Det är fortfarande kolsvart ute men jag hoppas att vädret är bra. Jag skulle ju kunna åka buss men det är inte så bra vardagsmotion. På vinterhalvåret brukar det ju vara lite kallt om öronen under cykelhjälmen och en vinter förfrös jag ena örat men nu har jag kommit på att jag kan ha mitt egenvirkade pannband under den. Jag set ut som Toad i Mario Kart, inte på grund av pannbandet dock, men vad gör det. Hellre se ut som Toad i Mario Kart än att tillbringa resten av livet i rullstol. Dagens visdomsord till er!

Kommentarer
Av: - sara

Hoppas du får en underbar onsdag!

Av: Erika

Vill du vara med i min veckans blogg tävling:)

titta in i så fall:)

Kram

2011-10-12 @ 12:55:51
URL: http://prickelin.blogspot.com
Av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Haha jag är också sån, jag går och lägger mig tidigt och går upp tidigt :)

2011-10-12 @ 19:01:43
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback