Startsidan

Hoppas hon har bakat

Naturligtvis var det inte Erics könshår på bilden, sådant skulle jag inte lägga upp på bloggen...eller? Hur som helst, Bettan är du helt dum i huvudet? Hur kan du tro att det är mitt armhålehår?

1. Jag rakar mig i duschen.
2. Jag skulle aldrig raka mig i handfatet.
3. Jag har inte struntat i att raka mig under armarna de senaste fem åren.

Det är alltså Erics skägg.

Idag ska jag fara med Bettan till Susanne på landet och fika. Jag kanske ska ta med mig kameran och fota lite hästar eller så. Tyvärr är vädret rätt tråkigt idag. Senare ska jag spela innebandy, det är typ veckans höjdpunkt.

Kommentarer
Av: Erika

Haha armhåle hår jag trodde de va lurvet från din stor tå:) hahaha vilka människor de finns:)

De lär väl inte vara många kvinnor som rakar sig i handfatet:)otroligt jobbigt att knöla ner sig där haha

Kram

Av: lotta

hoppas han tog bort det själv, den latmasken.

2011-10-28 @ 11:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback