Startsidan

Sidecuten växer ut, bilder

Igår på jobbet var det en äldre kvinna som tyckte jag hade så fint hår. Hur sköter du det, frågade hon. Inte alls, sa jag, jag duschar med schampo, det är allt. Inget balsam, ingen borstning och definitivt ingen hårspray eller annat. Sen visade jag att jag har rakat på ena sidan. Varför då? frågade tanten. Varför inte, sa jag, man måste ju testa. Ja såklart, nu när du är ung kan du ju göra sånt där, hur skulle det se ut om jag som är åttio skulle raka sådär?

Nu har jag inte rakat mig sedan fjärde augusti vilket betyder att jag håller på att spara ut det. Eftersom mitt hår är så bra syns det inte framifrån, på vissa står ju håret rätt ut. Här ser ni bilder.

Kommentarer
Av: Bettan

skulle bara tjata om boken :) kanske om att hitta på nåt nån dag också, om din sociala nerv faller på? :)

Av: Bettan

jorå, såg det sen. har tom skrivit ut och ska läsa på papper! fNiZzAr

2011-10-20 @ 21:19:14
URL: http://elisabethlundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback