Startsidan

Ne/ina är fröken

I dag har jag varit duktig! Jag började med att tvätta och allt som hör till. Sen dammsög jag och nu ska jag laga middag och fara på fotbollsträning. Det lät inte som så mycket nu när jag skrev det...
 
Jag har förresten gjort glosor till hanen också. Han vill lära sig lite tyska eftersom det ju är mitt typ andraspråk, är så dålig på engelska. Jag tänkte att det skulle vara lättare att lära sig om han får en låt att sjunga med de nya orden. Någon som kan lista ut vilken låt det är? Förmodligen inte.
 

Kommentarer
Av: Bettan

http://www.youtube.com/watch?v=dGYAPMH7g_Y ?

Svar: Fel!
Nina

Av: Märta Berglund

Hej finis"" Kan inte du kika in på min blogg och lämna en fin liten kommentar?? :D Puss på dig!!

2012-12-09 @ 20:25:36
URL: http://jantelag.blogg.se/
Av: Agnes

kennen = känna* (i grundform, vilket jag antar att du menade)

Svar: Tack för dina fantastiska kommentarer! Jag såg det där felet i går och ville skjuta mig själv, eftersom det är en bild kan jag ju inte ändra.
Nina

2012-12-11 @ 22:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback