Startsidan

Snart pluggar jag till svensklärare så jag får rätta folk hela dagarna

För det första vill jag bara berätta att jag nämndes i HanaPees podcast ”Köttiga läppar tjoho!”. Snart är jag kändis förstår ni. 
 
Jag såg den här lappen i dag, skit samma var jag såg den, jag behöver ju inte hänga ut karln mer än nödvändigt, och jag tyckte den var himla lattjo. Jag tyckte Gösta var asrolig som kallar sig själv för El Ingenjör, som att jag skulle kalla mig för typ La Köksbiträde eller nåt. Skoj kille lixom. Sen insåg jag att det var en särskrivning, vilken besvikelse.
 

Kommentarer
Av: Agnes

Haha åh, särskrivningar alltså.. Stör mig något så otroligt på dem!
Förresten, i din beskrivning bör det stå 24-åring istället för 24åring.

2012-12-11 @ 22:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback