Startsidan

Önska oss lycka till!

Skönt med fredag! På jobbet har jag ju min oerhört snygga uniform och av den har jag fått eksemliknande grejer på insidan av överarmarna. Jag går väl och gnuggar armen mot tissen varje gång jag svänger med armen. Jag fick samma problem på insidan av låren när jag tränade utan cykelbyxor. Om ni undrar. Hur som helst så svider det lite så jag går som att jag har kissat ner mig fast i armhålorna. Ni fattar.

Senare idag åker jag till Lycksele för att se laget jag tränar vinna Tjejligan. Jag ska köra bil upp så Sofia om du läser det här kommer jag gärna förbi en snabbis (om jag hinner, bussen kör ju jävulskt snabbt) om det går. Jag kan ringa när jag närmar mig men ungefär kring sju.

Jag har tidsinställt lite inlägg i helgen men tyvärr blir det ingen recension av Melodifestivalen. Jag har varken internet, dator eller tv så fan ta den som berättar hur det gick! Nejdå, jag antar att jag vill veta det även om jag ser det i efterhand.

Nu ska jag snart ut i snön och cykla till jobbet. Härliga tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback