Startsidan

Bäst att aldrig stanna upp

Just efter att jag hade skrivit hur hurtig jag skulle vara och diska igår lade jag mig i sängen några sekunder för att spela lite Wordfeud. Gissa vad som hände?! Jag somnade såklart. Nåja, idag blir det ingen sömn förrän ikväll för jag har fullt upp. Nu ska jag diska och sen är det innebandy. Sen ska jag hetsa hem och duscha för sen kommer Bettan och vi ska handla tillsammans. Perfekt sätt att träffa vänner på, speciellt om de har en bil man får åka i.

Det bästa med innebandyn är att jag äntligen har hittat mina skor! Jag hade ju mammas innan, tre storlekar för stora och världsfula.

Kommentarer
Av: neli

kors är alltid snyggt oavsett vad ;)

Av: william

innebandy är såå roligt:D lycka till:D



SV; naw tackar så mycket:D

Och säg gärna vad du tycker om mina "Lonely & Scared" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-02-09 @ 18:53:30
URL: http://funnyones.blogg.se/
Av: korven

hahaha kan verkligen se hur du sitter hemma med ledsna valpögon "varför svarar hon inteeeeeeeee?" cry



Nä fyfan jag tror bloggare lider lite av hybris!



Hahah HUR kunde du ens springa i tre storlekar för stora skor? Snubblar man inte över sina egna fötter?

2012-02-10 @ 10:19:41
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback