Startsidan

Alkoholfritt rosévin

Inför nyår spatserade jag runt inne på Systembolaget för att se vad jag ville dricka. Tyvärr är ju den alkoholfria hyllan väldigt begränsad. Jag ville ha Peach Pearl och ett jordgubbsvin som jag gillar men det fanns tyvärr inte. Jordgubbsvinet alltså. Eftersom det här också var rött så tog vi det istället. Väl hemma läste vi på flaskan och såg att det var ett rosévin. Jag har aldrig smakat det förut och det var ingen höjdare. Men ja, gillar man rosévin är det absolut det här man ska välja!
Alkoholfritt rosévinA

Kommentarer
Av: Caroline

tycker det borde finnas mer alkoholfritt!

Av: Yasmine

Okej, ja, men lånar man från biblioteket så måste man låna om dom och hålla på, skit drykt :P

2012-01-02 @ 07:40:00
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback