Startsidan

Håll tummarna för mig

I dag när jag var på väg hem från stan kom en pojkspoling och gav mig en lott. Jag förstod ju att det fanns en hake men feg/trevlig som jag är vågade jag inte bara gå därifrån. Jag fick höra att man stödjer IOGT-NTO och det är ju fantastiskt eftersom jag är nykterist. Det kostade typ 400 men jag kan vinna en resa eller nåt, jag fattade inte riktigt. Dessutom får barn till äckliga drickande föräldrar möjligheten att få ett bra sommarlov för en gångs skull.
 
Jag kunde naturligtvis inte låta bli att prata om nykterhet, rökning och särskrivningar. Om någon ser ett tält med tre pojkar från Miljonlotteriet någonstans i Sverige så går ni fram och hälsar från mig! Ni kan kalla mig Kissie. Jag sa att jag skulle blogga om det här och då frågade en om jag är Kissie, var inte det dagens roligaste?
 

Kommentarer
Av: Bella Davis - MODELL BLOGG

va härligt :) allt bra med dig annars?? kramar

Av: LIIV - vanlig men unik

haha, jahaja, då får man väl säga tjenis kissie då ;D

2012-07-17 @ 13:09:35
URL: http://liivahliin.blogg.se
Av: Silvia

Hoppas att allt är bra med dig :D

2012-07-18 @ 22:25:51
URL: http://slm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback