Startsidan

Han var himla trevlig i alla fall

I går träffade jag min vän från tyskan för första gången. Vi kände dock inte igen varandra så jag var tvungen att smsa honom och fråga om han hade gul jacka. Det hade han så då pratade vi ett bra tag. Han tyckte att jag ser smalare ut i verkligheten än på bild och det är ju jävulst konstigt. Jag som står och åmar mig för att se så smal ut som möjligt på bilderna. Jag veeeet, jag är en dålig Siza Me-förebild. Fast ja, jag är ju ändå inte pinnsmal direkt så det är jag visst. Eller nej, man ska ju vara nöjd med sin kropp då och det är jag ju inte. Man kan väl inte vara nöjd när man springer tio gånger långsammare än förut? Eller när man inte längre orkar cykla upp för backar? Äh, vem bryr sig, fråga Blondinbella om ni blir osäkra.

Kommentarer
Av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

haha skön du är!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback