Startsidan

I dag firar vi...ehm...ja...ni vet...

Jag såg nyss att jag glömde blogga i går. Inte så konstigt eftersom jag var dyngslut på kvällen och sov i tolv timmar i natt. Tur för mig att jag är ledig i dag! Jag ska tipsa er om lite böcker sen för jag har redan läst ut två stycken sen den där engelska. Jag springer på bibblan var och varannan dag men det är bara trevligt.

Snart ska jag laga lite tacopaj för det är gott och bra att ta med sig som matlåda. Har ni andra tips på god matlådemat får ni gärna dela med er!

Kommentarer
Av: MALIN - fick en blodpropp

hoppas du får en fin dag. :D

Av: tjejernaofsweden

hejhej! super söt blogg! haft en bra solig dag? massa kramar från oss

2012-06-06 @ 21:08:41
URL: http://tjejernaofsweden.blogg.se/
Av: Sofie

Lasagne är smidigt att ha med i matlåda. Och man kan göra andra varianter än den klassiska. Gör med morötter, andra grönsaker, vegetarisk, olika kryddor osv :)

Grytor är smidigt också, jag brukar ha i potatis i grytan så blir det ännu enklare :)

2012-06-11 @ 13:48:16
URL: http://thepalma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback