Startsidan

Framme i Landsberg am Lech

Jag åt en väldigt god middag på Arlanda för 108 kronor. Dyrt tyckte jag men vad tusan, jag har ju semester. När jag satt på planet mot München såg jag att de serverade en liten låda med mat och någonting att dricka. Jag svor för mig själv för då var ju min dyra middag helt onödig. När jag fick min lilla låda såg jag att det var Weißwurst, en korv jag absolut inte äter. Nåja, jag smakade i alla fall och det var inte gott. Juicen var dock god. Så ja, smart av mig att äta på Arlanda.
 
Mamman och Lillpojken hämtade mig på flygplatsen och när jag satt i bilen började jag nästan gråta för att jag kände mig så lycklig. Härliga tider!
 

Kommentarer
Av: johanna

tackar!:D
vart är du och vad ska du göra?:o:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback