Startsidan

Kommer aldrig mer åka till München

I dag var jag i München med Julia men det var helt onödigt för FASHION CLUB FINNS INTE DÄR LÄNGRE! Min favoritaffär i hela världen är borta, vad ska jag ta mig till? Jag var på C&A för att kolla på tröjor till mamma men det fanns inga. Däremot hade de fina polotröjor för 60 kronor som jag gillade. Jag provade två färger som Julia tyckte var asfula och när jag kom ut ur provhytten såg en som jobbar där på mig och sa nej och skakade på huvudet. "Färgen passar dig inte". Puckotyskar som inte förstår sig på färganalys och sånt. När jag hade stått i kassakön aslänge fick jag veta att de kostade 60 Euro så då ångrade jag mig.
 
Jag köpte i alla fall en tjusig tröja på Zara som jag ska visa sen. Nu ska jag iväg på fotbollsmatch.
 
Lunch på Vapiano, som vanligt kunde jag inte låta bli att börja äta innan kortet var taget.

Kommentarer
Av: Kashaya

Trist att de hade stängt din favoritbutik.

Av: elin stridh

haha ja verkligen!

2012-09-22 @ 16:08:30
URL: http://eelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback