Startsidan

Men det var roligt ändå!

I går var det alltså fotbollsträning igen och då fick jag känna på hur det är att vara otränad. Konditionsmässigt gick det jättebra vilket inte är så självklart i det där gänget, låren däremot. Jag sköt med vänster och då dog vänster baksida. Sen gjorde jag något annat och höger framsida gick sönder. Tänk på det snorungar, man kan inte vila sig i form! Nu har ju inte jag vilat direkt men jag har inte spelat fotboll på länge. Men jag bryr mig inte så mycket, nu kan jag ju vila till nästa år då jag förhoppningsvis kommer hit igen och spelar lite. I vinter blir det gymkort och fy tusan så fit jag ska bli! 
 
Mina vita sockar. De är ut och in så tänk hur de ser ut på andra sidan.

Kommentarer
Av: Erika

Mmmm luktar dom lika gott som dom ser ut????
Så är du tillbaka i sverige eller???
Kram

Av: Bella Davis - MODELL BLOGG

va kul :) har du varit i Tyskland förut?? många kramar

2012-09-20 @ 12:05:03
URL: http://belladavis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback