Startsidan

Vänta bara på gentjänsterna!

I dag har jag syndat. Först cyklade jag utan hjälm, vilket jag i och för sig alltid gör när jag är i Tyskland eftersom familjen inte har någon hjälm till mig. När jag skulle ta ut cykeln smet hunden ut men tack och lov fick jag tag på den. Sen glömde jag vägen till affären så jag tog en omväg, fast det gjorde inte så mycket för det är varmt och skönt ute. På affären köpte jag whiskey till mina föräldrar eftersom det är halva priset mot för i Sverige. Han i affären som hjälpte mig (behöver du hjälp? Nä........var har ni whiskey?) blev så nyfiken så han kom tillbaka efter ett tag och frågade hur dyrt det egentligen är i Sverige. Till hanen köpte jag en flaska men den törs jag inte visa för då kanske han slår ihjäl mig. Och nej, det är inte fanta. I kassan fick jag inte ens visa leg och det var ju en besvikelse. Ser jag inte ut som under 18 längre?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback