Startsidan

Sen sen sen, jag hade lika gärna kunnat skriva en lista

I dag har jag och hanen haft en fantastisk dag! Vi började med att äta frukost tillsammans och sen for jag ut och sprang, hanen ville inte följa med eftersom han tatuerade sig i går. Det var dock bra för då hann han diska och dammsuga. Efter en härlig dusch, jag hade visst inte duschat sen i tisdags, begav vi oss till hanens nye brorson. Tänk att det finns så små barn! Sen käkade vi en fantastisk lunch på Mhenam, som jag för övrigt alltid har kallat Mehnang. Ni ser ju så gott det ser ut! Sen åkte vi till hanens gudson och fikade, hans moder hade bakat himla goda kakor. Som den fotograf jag är glömde jag ta kort. Sen tankade vi och handlade och nu tvättar vi. Oj vad vi har varit produktiva!
 

Kommentarer
Av: MELKAN

Gud vad gott det ser ut! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback