Startsidan

Lugn och ro

I dag har jag sovit och tagit igen alla förlorade timmar. Nyss lyssnade jag på Nadir "RedOne" Khayats sommarprat och det gillade jag. Han berättar utan att vara skrytig och dessutom har han ju skrivit låtar med min favorit Lady Gaga. I övrigt tycker jag årets sommarvärdar har varit ganska dåliga, ingen som har varit suverän. De bästa är typ Liv Strömquist och Maria Sveland. Kristian Gidlund hade förmodligen varit bättre om jag inte hade lyssnat på intervjun med honom i Värvet just innan, jag visste som redan allt.
 
Nu ska jag baka bröd och göra müsli. Innan det är dags att laga middag ska jag försöka hinna spela lite piano och kanske sjunga en liten trudelutt, stackars grannar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback