Startsidan

Jag hatar män!

I dag var jag på gymmet och tränade mina ben. Hanen ska jobba natt så han passade på att sova lite, skönt för mig för då var det ingen som tvingade mig att cykla dit, jag går mycket hellre. Hur som helst, det jag tänkte berätta var att jag hade oturen att en man tränade ben samtidigt som jag och eftersom maskinerna är rätt nära varandra var vi i närheten av varandra hela tiden. Varför det var så hemskt? FÖR ATT HAN LUKTADE SVETT NÅ JÄVULSKT! Det räckte med att han gick förbi mig så höll jag på att kräkas, fy för män som inte kan tvätta sig. Självklart kan man lukta lite svett på gymmet men om jag ska gissa hade han inte tvättat tröjan på ett år.
 

Kommentarer
Av: fia - pysslar, målar, syr

svar: ja alla jag åkte med hade hjälm också :) onödigt att göra sig illa bara för att vara "snygg i backen" ;)

Av: Kashaya

Usch då, sånt är inte trevligt...

2013-01-21 @ 20:23:12
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback