Startsidan

Jag kanske ska söka till Idol

I morse var jag ute och sprang som den hurtbulle jag är, det var svinkallt så tyvärr lär jag inte göra om det på länge. Sen umgicks jag med mamma och pappa för hanen jobbade och klockan sex var jag, mamma och Anna på Kör för alla! med Caroline Af Ugglas. Det var lattjo och förhoppningsvis sjunger jag med rätt magstöd nu. Har ni möjlighet så gå dit, det var roligt och lärorikt.
 
När jag kom hem var hanens kompis här och vi hade en trevlig diskussion, det är inte ofta en hittar en person med väldigt olika åsikter som dessutom går att prata med. Tyvärr var det så himla mycket jag glömde säga och som jag kom på i efterhand men så är det ju nästan alltid. Efter ett tag for vi till en lokal där vi kände oss fruktansvärt malplacerade så då åkte vi hem igen. Vi hann se en naken rumpa som kissade och dessutom får vi kanske lungcancer av all rök, inte mina favoritsysselsättningar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback