Startsidan

Jag skulle ha gett bort den som present till någon

I dag hade vi psykologiprov och det var sjukt svårt. Jag stirrade på första frågorna i flera minuter, nästan, men sen bestämde jag mig för att raskt hoppa vidare och när jag väl började skriva lossnade det lite.
 
När jag kom hem letade jag reda på en godispåse som hanen hade köpt och gömt till mig som belöning efter provet. Han ringde lite senare för att berätta var den låg men det behövdes ju naturligtvis inte. Dessutom hade jag fått ett brev från universitetet där jag studerar tyska med en trisslott i. Eftersom ni undrar var det för att jag klarade att göra en ordkedja mellan "skratta" och "sist" genom att bara byta ut ett fonem åt gången. Inte speciellt svårt om jag ska vara ärlig. Och nej, jag vann inte på lotten, jag har ju tur i kärlek.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback