Startsidan

Kanske lika bra att vi är vakna

Hej alla vänner!
 
I går såg jag på Bron som jag alltid gör på söndagar och som vanligt var det spännande och bra men FY HELVETE VILKA MARDRÖMMAR JAG HADE I NATT! Jag vaknade skräckslagen flera gånger men värst var nog gången då jag vaknade av att jag nöp mig själv i magen med båda händerna. Jag minns inte exakt nu vad det var men jag drömde typ att någon skulle sticka in en spruta eller något i min mage och då nöp jag mig själv så att magen skulle dras bort från det som kunde döda mig. Det verkar ju väldigt konstigt så här i efterhand. Men ja, som tur var jobbade inte hanen natt så jag kunde krypa in i hans famn.
 
I morse när min väckarklocka ringde lutade jag mig bort för att trycka på snooze och när jag lade tillbaka huvudet i sängen var kudden borta. Då hade alltså hanen snott den i sömnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback