Startsidan

Nästan som julafton i morgon!

I dag hämtade jag en kavel hos mamma och pappa så att vi kan baka i morgon. Tack för förslaget Sofia, jag förstod dock inte vad du menade först och trodde att jag såg ut som en vattenfylld petflaska eller en vinflaska, vilket jag i och för sig gör på den bilden.
 
I morse var jag på engelskan eftersom jag måste göra lite prov innan jag får hoppa över den på grund av det nya betygsystemet. Himla rörigt det där. Hur som helst så kändes min engelska lite rostig och jag skrev till och med studys innan jag efter en genomläsning insåg att det stavas studies. Men ja, som jag brukar säga, jag föredrar tyska.
 
Jag brukar snegla på hanen när jag fotar mig själv så att han inte ska se vad jag gör. Den här gången ser det dock ut som att jag är vindögd...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback