Startsidan

Vi är lite halvbra sådär

Eftersom det är kanelbullens dag på fredag tänkte jag och hanen göra oss till och baka sådana då. Jag skriver inte det här för att någon ska komma och hälsa på så där lägligt för det vill vi naturligtvis inte. Egentligen har jag glömt varför jag skulle berätta det just i dag fast nyss kom jag på att vi inte har någon kavel. Hur löser vi det mamma?
 
Vi trivs bra i nya sängen men det tar tydligen ett tag innan en har legat in sig i den och det har jag märkt av. De senaste två nätterna har jag legat klarvaken två timmar mitt i natten och jag vet inte vad jag ska göra åt det. Bör jag kliva upp och göra lite nytta eller ska jag bara ligga och stirra i taket?
 
I dag var det i alla fall fotbollsträning och det var roligt. Är det förresten någon som vet ett division 5-lag i Umeå som behöver spelare? Då kan ni höra av er för jag och några till vet inte riktigt hur vi ska göra nästa säsong.
 
 

Kommentarer
Av: Sofia

Petflaska med vatten i eller en vindlaska :)

2013-10-03 @ 22:07:05
Av: Sofia

Vinflaska skulle det stå :)

2013-10-03 @ 22:08:01
Av: Anonym

Du är ju lik Susanne

2013-10-05 @ 15:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback