Startsidan

PMS

I går var en riktig skitdag. Jag var klumpig och gick in i allt möjligt och minsta lilla smäll gjorde ont. Matchen blev inte av eftersom motståndarna inte var tillräckligt många så i stället tränade vi. Det gick sämst och när jag fick en boll i bakhuvudet ville jag bara gå till bilen och gråta. Det gjorde jag dock inte men när jag kom hem kunde jag äntligen släppa ut allt. I morse släppte jag även ut den efterlängtade mensen och det var ett hallelujah moment eftersom jag då visste att klumpigheten och känsligheten var på väg bort.
 
I kväll hade jag match i damkorpen och det var skojigt och gick ganska bra. Jag drog med några barn som jag tränar och de skötte sig utomordentligt. Det är kul att spela med dem i stället för att bara stå och gorma åt dem. Efter vår match spelade de gamla UIK-spelarna som var mina idoler för tio år sedan och då fotade jag. Någonstans kan ni skymta Malin Moström.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback