Startsidan

Dagens dag har också varit najs

Jag och hanen var hos Susanne i går och det var himla trevligt. Tyvärr var inte min bästa vän Elisabeth där men det gick bra ändå. Vi åt sjukt god mat och som grädde på moset var det en som friade, dock inte hanen om ni undrar. Det gjorde i alla fall det hela suveränt så det nya året började på bästa möjliga vis. Dessutom fick jag kramas med hanens kompis en massa, som jag har längtat!
 
På tolvslaget stod vi på en åker där det var kolsvart och jag hittade varken knappar på kameran eller motiv så bilderna blev värdelösa. Men vem bryr sig, i verkligheten var det najs!
 
Som ni ser på bilden har vi en sådan JÄVLA vinterstämning här i Norrland...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback