Startsidan

Lunchtips

I dag åt vi sekreterare på restaurangen Hansson & Hammar vid Bildmuseet här i Umeå. Det kostade 85 kronor och var fräscht och varierat. Det som var coolast av allt är att jag är rätt säker på att jag såg min största idol där, Annika Norlin. Jag ville (vågade) ju inte stirra för mycket men det måste ha varit hon. SÅ HILMA COOLT!!!
 
På vägen tillbaka till praktiken kände jag att jag behövde skita så jag ökade takten lite obemärkt och de andra följde med utan att ana vad jag hade i tankarna. Till slut kände jag dock att det började bli bråttom så jag hetsade i väg ännu snabbare. Nästan framme stötte jag dock ihop med min förra handledare så jag var ju tvungen att konversera lite med henne. Men ja, jag hann.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback