Startsidan

I går gjorde jag exakt ingenting

I dag har jag haft en jättehärlig dag! Jag började morgonen med en god frukost, mackor med massa pålägg, och sedan tog jag en lugn joggingtur. Efter duschen begav jag mig till min väninna där vi njöt i solen, promenerade och konverserade. Sedan handlade jag och lagade en härlig måltid. Nu ska jag tvätta och det är ju också jätteroligt.
 
Jag har också hunnit lyssna på dagens Sommar i P1 med Karl-Petter Thorwaldsson och det gillade jag. Nu behöver ju oftast inte män hyllas eftersom det är många andra som gör det men jag tänkte göra det ändå. Kvinnor har sagt det han sa flera gånger förut men tyvärr är det ju så att det kräva män som pratar om feminism för att andra män ska förstå att det inte är någon kvinnofråga. Så ett tips till alla gubbar, lyssna på den här gubben! Här har ni en länk om ni inte är så tekniska (LÄNK). Om ni undrar har jag tyckt jättemycket om massor av de kvinnliga sommarvärdarna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback