Startsidan

Nya tider

Nej men vad säger ni? Ska jag dra i gång bloggen igen. Ja, så gör vi. Jag och hanen ska, om allt går bra, få ett litet litet barn i mars. Eller kanske i februari eller april, det är ju inte så lätt att veta. Jag är alltså gravid i vecka 20 nu, TJUGO! Fattar ni att ni inte har fattat det?! Jag har mestadels mått bra men nu kan jag inte ha mina vanliga jeans längre så nu är det dags att berätta. Dessutom var vi på ultraljud förra veckan så nu vet vi ju att det finns en varelse där inne. Vad hen troligen har för könsorgan kan jag berätta senare med en liten förklaring på hur jag tänker kring det. Ultraljudsundersökningen kan jag också berätta om senare för det var ju en intressant upplevelse. Nu ska jag ringa några gamla släktingar som inte har internet och sedan postar jag det här inlägget och stänger av mobilen. Närå, de flesta som står oss nära vet redan om det så ingen lär bemöda sig med att ringa.

Kommentarer
Av: Frida

Men så kul att läsa detta Nina! !!! Stort grattis till er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback