Startsidan

Träning under graviditet

Det här är den sista bilden som togs på "vårt" gigantiska akvarium. Precis som morfar gissade så sålde "vi" det på grund av platsbrist i gästrummet som senare kommer att bli ett barnrum. På tal om vatten så har jag köpt gymkort, jag minns inte om jag har nämnt det, och jag försöker gå på vattengympa en gång i veckan. Eftersom mitt blygdben blir mer och mer ömt av träning så är vattenträning rätt najs. Jag spelade ju fotboll tills för några veckor sedan men de sista matcherna fick jag förklara läget för tränaren och bara spela lite grann. Sista matchen blev jag ställd i en frisparksmur och det var ju inte direkt drömmen. Fortsättningsvis är löpning inte att tänka på men jag försöker köra på med annat så länge det går. Om ni undrar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback