Startsidan

Snart är jag tillbaka på riktigt

Jag ska snart ta tag i bloggen, hur som helst är det ju trevligt att det är ganska många som tittar in här varje dag även fast jag inte uppdaterar. I dag har jag jobbat extra och det är ju najs med lite extra pengar. I och för sig köpte jag nyss ett träningskort så pengarna är redan slut.
 
Förra helgen var vi på bio och såg Straight outta Compton som var rätt så bra. Jag gillade hur den tog upp den vardagliga rasismen men tyvärr var kvinnosynen obefintlig. Det var för övrigt inte förrän i slutet jag förstod att filmen var biografisk. Jag tyckte att de hade varit ambitiösa och skrivit väldigt många låtar bara för en films skull...
 
Nu ska jag försöka redigera lite bilder från i påskas som jag lovade min kusin för ett halvår sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback