Startsidan

Det ena och det andra

I dag badade jag barnet själv och det gick jättebra. Förut har ju jag och hanen hjälpts åt men det har ändå varit mycket skrik. Jag kanske är ett proffs på att bada bebisar för i dag var han helt tyst och det var naturligtvis mycket trevligare. Efter lunchen fick jag rackarungen att sova i vagnen en stund så jag hann dammtorka och spela piano. Jag har också hunnit prova ett par av mina vanliga jeans men det saknades några centimeter i midjan så jag får fortsätta med mjukisbyxor och gravidjeans. Det är bara att försöka komma ut på en promenad varje dag men det känns ju inte jätteroligt när det snöar. Men vem bryr sig, mjukisbyxor och gravidjeans är ju himla bekvämt. 

Kommentarer
Av: FannyFredrica - [Fotografering]

Bekväma kläder är alltid de bästa! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback