Startsidan

Skötbordet är färdigt!

Jag gillar ju att göra vettiga saker så i dag började jag dagen med att åka och handla och sedan dess har jag skruvat i ett skötbord. Vi var på Ikea i går igen, jag vill för övrigt aldrig mer åka dit, och införskaffade ett skötbord och en spjälsäng så nu finns det något vettigt att pyssla med några dagar framöver. Jag har dock svurit en del och stört mig på att kroppen inte riktigt kan röra sig som förut. Dessutom blir jag trött ganska ofta och måste pausa. Men vem bryr sig? Jag gillar att pausa också.
 
 

Kommentarer
Av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Skönt att fynda i alla fall :D. Sen förstår jag dig gällande Ikea, när det öppnade här för två år sedan trodde även jag som är Ikea-nörd att jag aldrig skulle orka mig dit igen. Hypen la sig och nu är det enklare att vara där ;). Folk blir lite galna ibland tycker jag.

Av: Sarah

Duktig du e som lyckades skruva ihop den :) Att skruva ihop möbler brukar va svårt o jobbigt :P

2016-02-29 @ 21:35:55
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback