Startsidan

Stackars mig

Jag vet att vissa har det så här jämt men nu ska jag beklaga mig lite, det är ju trots allt min blogg. I går kväll var det en i familjen som varken ville sova eller äta, det enda som dög var att bli buren med dubbla studsar per steg. Halv två somnade lillstackarn i min famn och jag kunde äntligen sova. Två timmar senare var det dags att äta och sedan sov vi i fåtöljen en timme. På morgonen somnade vi i min säng men eftersom vi skulle till BVC för tremånaderskontroll och vaccination så hann vi bara sova kanske 20 minuter. På BVC gick allt bra, barnet har gått upp två kilo och blivit en dryg decimeter längre sedan födseln, ända tills sprutorna tömdes i småbenen. Jag ammade och sedan var allt bra igen. Så, nu vet ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback