Startsidan

Tur att vi i alla fall hade packat en necessär korrekt

I natt vaknade jag och hade så jävla ont i huvudet att jag var tvungen att väcka mamma och fråga efter en värktablett. Vad skulle jag göra utan mamma? På morgonen hade jag nog lite feber så jag tänkte att jag skulle relaxa under dagen, tyvärr började lillstackarn skrika och inte ens amning hjälpte. Till slut tog vi tempen och det visade sig att han hade feber. Efter ett stolpiller och lite sömn blev det bättre och nu ska vi försöka sova båda två. 


Kommentarer
Av: Frida

Stackars er! Ni får krya på er. Tänk bara på att barn under 3 månader (han har ju några dagar kvar innan han är där!) inte ska ha feber. Kommer febern tillbaka skulle jag nog ringa 1177 och rådfråga för säkerhetsskull innan jag gav mer alvedon. Lycka till!

Av: Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard

Mamma är verkligen bra att ha!! :')

2016-06-23 @ 15:40:36
URL: http://emma.beautyboulevard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback