Startsidan

Våren är här!

Alltså vad har hänt med vädret? Jag skulle ta en långsam promenad i solen, en kilometer på 30 minuter, och det var ju sommarvärme! På flera ställen var det stora vattenpölar och alla pensionärer var ute och promenerade. Nu ska jag ta en eftermiddagsfika på balkongen och njuta ännu mer av solen. Synd bara att ungen inte har kommit än för jag börjar känna mig lite stressad. Vi vill ju gärna åka till fjällen över påsk men det känns som att vi vill lära känna människan först.
 
I går var jag hos barnmorskan för sista gången och allt såg bra ut. Mina händer gör dock fortfarande ont och jag kan inte låta bli att tänka på personer med exempelvis reumatiska sjukdomar som har värk varje dag. Mitt kommer ju i alla fall gå över snart.
 
 

Kommentarer
Av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Kände samma vårkänsla själv idag :D. Det är helt underbart just nu, jag njuter till fullo :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback