Startsidan

God natt

I dag tänkte jag gå och lägga mig i tid eftersom jag känner mig lite vissen men nu är klockan av någon underlig anledning redan över nio. I går skypade jag med en av mina favorittyskar i två timmar så då fick jag inte heller min välbehövliga skönhetssömn.

Den härliga vintern som var här har ju försvunnit och nu är det regn och halt. Jag har fått låna hanens pappas cykel med dubbdäck och det är räddningen för mig, det är till och med säkrare att cykla än att gå. För några dagar sedan när jag skulle hem från jobbet hade några byggare stängt in cykeln vilket gjorde att jag var tvungen att lyfta den över staketet ni ser på bilden. Tur för mig att jag är frisk och jävulskt stark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback