Startsidan

Det är i alla fall inte plast

I dag var jag, mamma och Sammy på ett viktigt möte med vår bygglovshandläggare på Umeå kommun. Vi hade lite frågor och eftersom hanen jobbar följde mamma med. Jag förstår inte hur människor med barn klarar sig utan familj som ställer upp när det krisar, och annars också. Eftersom Avion fyller ett år begav vi oss dit efter mötet och väntade på att Ikea skulle öppna sin provsmakning, tyvärr visade det sig att de bara bjöd på våfflor men det var gott ändå. Helt plötsligt hade hela dagen gått utan att jag har hunnit göra så mycket mer vettigt men jag ska försöka träna lite nu och sedan hoppa in i duschen. I morgon ska vi på ett till viktigt möte angående huset så då vill jag gärna vara någorlunda nyduschad.
 
Här har ni en bild på Sammys favoritleksak, den spelar en melodi och björnarna snurrar. Om och om igen. Varje dag. Faktiskt så är den inte så jobbig. Än.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback