Startsidan

Helg!

Nu är jag äntligen på väg hem, planet var en timme sent så jag spenderade drygt fyra timmar på Arlanda. Middagen i går var fantastiskt god men jag har insett att det är enkelt att hålla en låg vikt på Östermalm eftersom portionera var rätt små. Efterrätten var också jättegod så har ni mycket pengar kan jag absolut rekommendera Eriks bakficka. Det var naturligtvis också kul att träffa morfar och hans fru så jag hade en jättebra kväll.

I natt sov jag väldigt bra men jag hade gärna sovit några timmar till. Hotellfrukosten var god men när jag tjuvlyssnade på några som satt bredvid mig insåg jag att jag varje gång har druckit koffeinfritt kaffe, inte konstigt att min mage inte har betett sig som vanligt när jag varit på kurs. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback